contact-icon-small

english

ΑΡΘΡΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ

Το Μυστικό Βιβλίο των Ντζιάν – ‘Κοσμική Εξέλιξη’

Εκτύπωση
Η αντιγραφή απαγορεύεται

atlantida

Το Βιβλίο των Ντζιάν, ένα από τα αρχαιότερα κειμήλια της ανθρώπινης γνώσης. Η Έλενα Π. Μπλαβάτσκυ το ανέσυρε από τα βάθη του Θιβέτ και κατάφερε να το μεταφράσει στα Αγγλικά.

Η πρωταρχική γλώσσα στην οποία ήταν γραμμένα τα κείμενα ήταν τα Σενσζαρικά (Senzar), με πολλά αποσπάσματα να βρίσκονται γραμμένα στα Σανσκριτικά, Θιβετανικά και Κινεζικά.

senzar_d85a2cf446700bee45ba932c3a6513c8

Σενζαρικά σύμβολα

Senzar (Sen-Zar): Είναι η πρωτότυπη γλώσσα των Ντζιάν. Είναι μια γλώσσα που απουσιάζει από την ονοματολογία των σύγχρονων γλωσσών και διαλέκτων. Η Μπλαβάτσκυ είχε περιγράψει τα Σενζαρικά ως «Αρχαία Σανσκριτικά».
Είναι μία «εικαστική» γλώσσα συμβόλων, που η φωνητική μορφή της παραμένει ακόμη άγνωστη.

Στο Θεοσοφικό γλωσσάρι, η Senzar ή η γλώσσα των συμβόλων, ορίζεται ως η μυστήρια γλώσσα που χρησιμοποιούσαν οι μυημένοι Adept (Αντέπτ= ειδήμονες, έμπειροι, μύστες) και σχετίζεται με την αλχημεία, έναν από τους πέντε βαθμούς της μύησης των μυστών. 

Adept είναι οι φρουροί, οι επιστάτες της αρχαίας απόκρυφης γνώσης.

Σύμφωνα με την Μυστική Δοξασία, ήταν η πρώτη γλώσσα της πέμπτης ρίζας φυλής (του γένους του σιδήρου)

Η Μπλαβάτσκυ πίστευε ότι η γνώση σε συνδυασμό με την Σενζαρική γλώσσα περιέγραφε τα απόκρυφα μυστήρια μετά τη βύθιση της Ατλαντίδας, γι’ αυτό θεωρείτο και η γλώσσα των Μυστηρίων.

Το βιβλίο των Ντζιάν θεωρείται ότι προέρχεται από την Ατλαντίδα, γραμμένο στην χαμένη γλώσσα των Senzar δηλαδή των Ατλάντων. Σταδιακά οι μετέπειτα γενιές, αρνήθηκαν αυτή τη γλώσσα και αυτό το γεγονός διατηρήθηκε στο βιβλικό μύθο του Πύργου της Βαβέλ, όταν τα ανθρώπινα όντα εμποδίστηκαν να την κατανοήσουν, εξαιτίας της αμαρτίας που είχαν περιέλθει.

Η Μπλαβάτσκυ γράφει ως πρόλογο του κειμένου του Βιβλίου των Ντζιάν:

«Οι Στάντζα που αποτελούν τη θέση κάθε τμήματος, δίνονται σε σύγχρονη μεταφρασμένη απόδοση, γιατί θα ήταν άσκοπο να κάνουμε το θέμα ακόμη πιο δύσκολο παρουσιάζοντας την αρχαϊκή φρασεολογία του πρωτοτύπου με το μπερδεμένο του ύφος.
Δίνονται αποσπάσματα από τις Κινεζικές και Σανσκριτικές μεταφράσεις των αρχικών Σενζαρικών Σχολίων και Ερμηνειών, πάνω στο Βιβλίο των Ντζιάν· παρουσιαζόμενα τώρα για πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκή γλώσσα. Είναι σχεδόν περιττό να δηλώσουμε, ότι δίνονται μόνο τμήματα των Στάντζα. Αν εκδίδονταν ολόκληρες, θα έμεναν ακατανόητες για όλους εκτός από μερικούς πολύ προχωρημένους αποκρυφιστές.»

 

Η ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ

Σε επτά Στάντζα μεταφρασμένες από το Βιβλίο των Ντζιάν

ΣΤΑΝΤΖΑ Ι

1. Η ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΡΑΝΑ, ΤΥΛΙΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΠΑΝΤΟΤΕΙΝΑ ΑΟΡΑΤΑ ΠΕΠΛΑ ΤΗΣ, ΚΟΙΜΟΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΕΠΤΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΕΣ.

 

2. ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ, ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΜΟΤΑΝ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΣΤΗΘΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.

 

3. ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΝΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΧ-ΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΛΑΒΟΥΝ.

 

4. ΟΙ ΕΠΤΑ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ. ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΟΥΣ.

 

5. ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΟΝΟ ΓΕΜΙΖΕ ΤΟ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΟΛΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΕΡΑΣ, ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝΑ, ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΤΟΥ Σ’ ΑΥΤΟΝ.

 

6. ΟΙ ΕΠΤΑ ΥΠΕΡΤΑΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΤΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΗΤΑΝ ΒΥΘΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΝΙΣΠΑΝΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΖΩΟΓΟΝΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΝΟΗ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ.

 

7. ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΛΗΦΘΕΙ. ΤΟ ΟΡΑΤΟ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΜΗ-ΟΝ, ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΟΝ.

 

8. ΜΟΝΟ Η ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ, ΑΠΕΙΡΗ, ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΥΠΝΟ ΔΙΧΩΣ ΟΝΕΙΡΑ. ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΑΛΛΟΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΝΤΑΝΓΚΜΑ.

 

9. ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ Ο ΝΤΑΝΓΚΜΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΛΑΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΜΑΡΤΧΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΟΥΠΑΝΤΑΚΑ;

ΣΤΑΝΤΖΑ ΙΙ

1. … ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΟΜΗΤΕΣ, ΟΙ ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΓΙΟΙ ΤΗΣ ΜΑΝΒΑΝΤΑΡΙΚΗΣ ΑΥΓΗΣ;… ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟΥ ΑΧ-ΧΙ ΠΑΡΑΝΙΣΠΑΝΝΑ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗ-ΜΟΡΦΗ – ΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ – ΟΙ ΝΤΕΒΑΜΑΤΡΙ ΚΑΙ ΣΒΑΜΠΧΑΒΑΤ, ΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΗ-ΥΠΑΡΞΗΣ.

 

2. … ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΣΙΩΠΗ; ΠΟΥ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ; ΟΧΙ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΣΙΩΠΗ, ΟΥΤΕ ΗΧΟΣ. ΤΙΠΟΤΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΗ ΑΙΩΝΙΑ ΠΝΟΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ.

 

3. Η ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΑ ΣΗΜΑΝΕΙ. Η ΑΚΤΙΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΑ ΑΣΤΡΑΠΟΒΟΛΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΕΡΜΑ. Η ΜΑΤΡΙΠΑΝΤΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΑ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ.

 

4. Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΑ ΑΝΟΙΞΕΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ Η ΜΙΑ ΑΚΤΙΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ, ΣΑΝ ΤΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΕΣΣΕΡΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΓΙΑ.

 

5. ΟΙ ΕΠΤΑ ΓΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΜΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΠΑΤΕΡΑΣ-ΜΗΤΕΡΑ, ΣΒΑΜΠΧΑΒΑΤ ΚΑΙ Ο ΣΒΑΜΠΧΑΒΑΤ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.

 

6. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΣΤΗΘΟΣ…

 

ΣΤΑΝΤΖΑ ΙΙΙ

1. … O ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΗΣ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ ΣΚΙΡΤΑ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ. Η ΜΗΤΕΡΑ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ, ΔΙΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ, ΣΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ΤΟΥ ΛΩΤΟΥ.

 

2. Ο ΚΡΑΔΑΣΜΟΣ ΓΛΙΣΤΡΑΕΙ, ΑΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΓΟΡΓΗ ΦΤΕΡΟΥΓΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ: ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΑ ΥΔΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ…

 

3. ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΕΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΡΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΚΤΙΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΥΔΑΤΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ. Η ΑΚΤΙΝΑ ΔΙΑΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΑΥΓΟ. Η ΑΚΤΙΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΑΥΓΟ ΝΑ ΚΡΑΔΑΝΘΕΙ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΜΗ-ΑΙΩΝΙΟ ΣΠΕΡΜΑ, ΠΟΥ ΣΥΜΠΥΚΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΑΥΓΟ.

 

4. ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΤΡΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΕΣΣΕΡΑ. Η ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΑ ΟΥΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΠΤΑ ΕΞΩ. ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΥΓΟ, ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ, ΠΗΖΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΓΑΛΑΚΤΩΔΗ ΛΕΥΚΑ ΠΥΚΝΩΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ, ΤΗΣ ΡΙΖΑΣ ΠΟΥ ΦΥΤΡΩΝΕΙ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

 

5. Η ΡΙΖΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ, ΤΟ ΦΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ, ΤΑ ΠΥΚΝΩΜΑΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΟΕΑΟΧΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ.

 

6. Η ΡΙΖΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΩΚΕΑΝΟΣ ΗΤΑΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟ ΦΩΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΥΡ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ. ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΙΑ. ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΔΑΤΟΣ, Η ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ.

 

7. ΚΟΙΤΑΞΕ, Ω ΛΑΝΟΥ! ΤΟ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟ ΠΑΙΔΙ ΤΩΝ ΔΥΟ, ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ ΛΑΜΠΡΗ ΔΟΞΑ, ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΓΙΟ ΤΟΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΥΔΑΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ Ο ΟΕΑΟΧΟΥ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ, Ο ***. ΛΑΜΠΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΕΙΝΑΙ Ο ΦΛΟΓΟΒΟΛΟΣ ΘΕΙΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ.

ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΡΙΑ, ΚΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΣΑΠΤΑ, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΡΙΝΤΑΣΑ (Ή ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΘΗ).

ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟΝ ΝΑ ΑΝΑΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΕΠΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΥΣΗ. ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΟ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ. ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΦΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΚΔΗΛΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΥΔΑΤΑ.

 

8. ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΣΤΗ ΛΥΧΝΙΑ ΣΟΥ, Ω ΛΑΝΟΥ; ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ, Ο ΛΕΥΚΟΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟΣ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΠΑΤΕΡΑ.

 

9. ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΡΗ ΦΛΟΓΑ ΚΑΙ Η ΦΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡ ΚΑΙ ΤΟ ΠΥΡ ΠΑΡΑΓΕΙ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΝΕΡΟ: ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ.

 

10. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ-ΜΗΤΕΡΑ ΠΛΕΚΕΙ ΕΝΑΝ ΙΣΤΟ, ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΩ ΑΚΡΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ – ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΣΚΟΤΑΔΙΟΥ – ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΑΚΡΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΚΙΩΔΕΣ ΤΕΡΜΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΥΛΗ. ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΛΕΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΒΑΜΠΧΑΒΑΤ.

 

11. ΔΙΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΟΤΑΝ Η ΠΝΟΗ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΣΥΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΟΤΑΝ Η ΠΝΟΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΝ ΑΓΓΙΖΕΙ. ΤΟΤΕ ΟΙ ΓΙΟΙ ΑΠΟΣΠΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΖΟΝΤΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ «ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΕΡΑΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΨΥΧΕΤΑΙ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ.

 

12. ΥΣΤΕΡΑ Ο ΣΒΑΜΠΧΑΒΑΤ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΦΟΧΑΤ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ. ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΥ. ΑΝΤΑΝΑΚΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ «ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟ ΚΥΡΙΟ» ΣΑΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ, ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ.

 

ΣΤΑΝΤΖΑ ΙV

1. …ΑΚΟΥΣΤΕ, ΕΣΕΙΣ ΓΙΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΑΣ: ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ. ΜΑΘΕΤΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΩΤΟ ΟΥΤΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ, ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗ-ΑΡΙΘΜΟ.

 

2. ΜΑΘΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΕΠΤΑ, ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΦΛΟΓΑ…

 

3. ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ – ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΟΥ – ΞΕΠΗΔΗΣΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΟΙ ΕΠΑΝΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ: ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΓΟ, ΤΟ ΕΞΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΤΕ. ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΤΡΙΑ, ΤΟ ΕΝΑ, ΤΟ ΤΕΣΣΕΡΑ, ΤΟ ΕΝΑ, ΤΟ ΠΕΝΤΕ. ΤΟ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΠΤΑ, ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΥΣΙΕΣ, ΟΙ ΦΛΟΓΕΣ, ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΟΙ ΔΟΜΗΤΕΣ, ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ, ΟΙ ΑΡΟΥΠΑ, ΟΙ ΡΟΥΠΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΚΠΟΡΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ, ΟΙ ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ, ΤΑ ΙΕΡΑ ΖΩΑ ΚΑΙ Ι ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΤΕΣΣΕΡΑ.

 

4. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΣΤΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ, Η ΘΕΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΠΤΑ. ΟΙ ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΚΟΟΙ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ, ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ, ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ, ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ, ΤΟΥ ΠΕΜΠΤΟΥ, ΤΟΥ ΕΚΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΤΩΝ ΕΠΤΑ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ «ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ» ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΣΦΑΙΡΕΣ, ΤΡΙΓΩΝΑ, ΚΥΒΟΙ, ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΛΑΣΤΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΝΙΝΤΑΝΑ: Ο ΟΕΑΟΧΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ:

 

5. «ΣΚΟΤΑΔΙ», ΤΟ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ, Ή Ο ΜΗ-ΑΡΙΘΜΟΣ, ΑΝΤΙ-ΝΙΝΤΑΝΑ ΣΒΑΜΠΧΑΒΑΤ.
I. Ο ΑΝΤΙ-ΣΑΝΑΤ, Ο ΑΡΙΘΜΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ.
II. Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΒΑΜΠΧΑΒΑΤ, ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΝΙΑ.
III. ΤΟ «ΑΜΟΡΦΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ».
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ, ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ Ο, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΟΥΠΑ ΣΥΜΠΑΝ. ΥΣΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ «ΓΙΟΙ», ΟΙ ΕΠΤΑ ΜΑΧΗΤΕΣ, Ο ΕΝΑΣ, Ο ΟΓΔΟΟΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΤΗΚΕ ΚΑΙ Η ΠΝΟΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΩΤΟΔΟΤΗΣ.

 

6. ΕΠΕΙΤΑ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΕΠΤΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΙΠΙΚΑ, ΠΑΡΑΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΑ. Ο ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣ ΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ. ΟΙ «ΓΙΟΙ-ΗΛΙΟΙ» ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΙ.

ΣΤΑΝΤΖΑ V

1. ΟΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΙ ΕΠΤΑ, ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΤΑ ΠΝΟΕΣ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ, ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΕΣ ΠΝΟΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΝ ΠΥΡΙΝΟ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ.

 

2. ΤΟΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ΤΟΥΣ. Η ΓΚΙΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΟΧΑΤ. Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΓΙΟΣ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΓΙΩΝ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΓΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΙΠΙΚΑ, ΔΡΑ ΚΥΚΛΙΚΑ ΣΑΝ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΣ. Ο ΦΟΧΑΤ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΌΓΟ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΑΒΑΤΗΣ. ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΑΝ ΑΣΤΡΑΠΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΥΡΙΝΑ ΣΥΝΝΕΦΑ. ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΚΑΙ ΕΠΤΑ ΔΡΑΣΚΕΛΙΣΜΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΤΑ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΤΑ ΚΑΤΩ. ΥΨΩΝΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΥΣ ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΕΙ.

 

3. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΠΟΥ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΚΑΙ ΡΙΓΟΥΝ ΑΠΟ ΧΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΣΠΕΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ, ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ: Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΣ.

 

4. Ο ΦΟΧΑΤ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΕΛΙΚΟΕΙΔΕΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΟ ΕΚΤΟ ΜΕ ΤΟ ΕΒΔΟΜΟ: ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ. ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΓΙΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ. ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΠΙΚΑ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΤΡΟΧΟ. ΑΥΤΟΙ ΛΕΝΕ: «ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ». Ο ΠΡΩΤΟΣ ΘΕΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ. Ο ΠΡΩΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ. ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ «ΘΕΙΟ ΑΡΟΥΠΑ» ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΣΑΓΙΑ ΛΟΚΑ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΝΔΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΟΥΠΑΝΤΑΚΑ.

 

5. Ο ΦΟΧΑΤ ΚΑΝΕΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΑΣΚΕΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΧΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΦΤΕΡΩΤΟ ΤΡΟΧΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΤΟΥΣ.

 

6. ΟΙ ΛΙΠΙΚΑ ΠΕΡΙΚΛΕΙΟΥΝ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ, ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΝΑΔΑ, ΤΟΝ ΚΥΒΟ, ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛΦΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΓΟ. ΕΙΝΑΙ Ο ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ «ΑΔΙΑΠΕΡΑΣΤΟΣ» ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΠΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ «ΕΣΟ ΜΕΘ’ ΗΜΩΝ». ΕΤΣΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ Ο ΡΟΥΠΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΟΥΠΑ: ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΩΣ, ΕΠΤΑ ΦΩΤΑ. ΑΠΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΤΑ, ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ ΕΠΤΑ ΦΩΤΑ. ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΦΡΟΥΡΟΥΝ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΟ…

 

ΣΤΑΝΤΖΑ VΙ

 

1. ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ – ΓΚΟΥΑΝ-ΓΙΝ – ΤΗΣ «ΤΡΙΠΛΟΤΗΤΑΣ» ΤΟΥ ΓΚΟΥΑΝ-ΣΙ-ΓΙΝ, ΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΓΚΟΥΑΝ-ΓΙΝ-ΤΙΕΝ, Ο ΦΟΧΑΤ, Η ΠΝΟΗ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ, Ο ΓΙΟΣ ΤΩΝ ΓΙΩΝ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΑΒΥΣΣΟ, ΤΗΝ ΑΠΑΤΗΛΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΣΙΕΝ ΤΖΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

 

2. Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟΣ ΕΝΑΣ, ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΑ ΕΠΤΑ ΛΑΓΙΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ «ΕΣΟ ΜΕΘ’ ΗΜΩΝ» ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΑΝΩ Σ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΩΝΙΑ ΘΕΜΕΛΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΙΕΝ ΤΖΑΝ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΠΕΡΜΑΤΑ.

 

3. ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΤΑ: ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΑ ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ, ΕΞΙ ΑΠΟΚΡΥΦΤΗΚΑΝ. ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΡΑΧΘΗΚΑΝ, ΤΡΙΑ ΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ. ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΖΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ, ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΑΠΟΚΡΥΦΘΗΚΑΝ. ΕΞΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ, ΕΝΑ ΑΦΕΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ. ΤΕΛΙΚΑ, ΕΠΤΑ ΜΙΚΡΟΙ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟΙ ΤΡΟΧΟΙ. Ο ΕΝΑΣ ΔΙΝΕΙ ΓΕΝΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.

 

4. ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΟΜΟΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΑΦΘΑΡΤΑ ΚΕΝΤΡΑ.
ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ Ο ΦΟΧΑΤ; ΣΥΛΛΕΓΕΙ ΤΗΝ ΠΥΡΙΝΗ ΣΚΟΝΗ. ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΥΡΙΝΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ, ΤΡΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠ’ ΑΥΤΕΣ ΕΜΠΟΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΕΣ ΜΕ ΖΩΗ, ΥΣΤΕΡΑ ΤΙΣ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ, ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΡΕΣ, ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΘΕΡΜΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΓΝΕΣ, ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΥΓΡΕΣ. ΛΑΜΠΟΥΝ, ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΥΧΡΑΙΝΕΙ. ΕΤΣΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ Ο ΦΟΧΑΤ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΤΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΩΝ.

 

5. ΣΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ, ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ. ΔΥΟ ΥΠΑΚΟΥΣΑΝ. Η ΚΑΤΑΡΑ ΕΚΦΩΝΕΙΤΑΙ. ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΙΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.

 

6. ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ… ΟΙ ΓΟΝΟΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΟ ΟΛΟ. ΕΓΙΝΑΝ ΜΑΧΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. ΕΝΩ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΝ ΣΥΝΕΧΩΣ.

 

7. ΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ, Ω ΛΑΝΟΥ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΤΡΟΧΟΥ. Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΚΤΙΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΣ. ΦΤΑΣΕ ΣΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ «ΚΑΡΠΟ» ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΜΟΝΟΠΑΤΙΟΥ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΝΙΡΒΑΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΕΙΣ…

 

ΣΤΑΝΤΖΑ VΙΙ

1. ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΗΣ ΑΜΟΡΦΗΣ ΖΩΗΣ. ΠΡΩΤΑ, Ο ΘΕΙΟΣ, ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ-ΠΝΕΥΜΑ. ΥΣΤΕΡΑ, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ. ΤΟ ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ, ΤΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΤΕ, ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΤΡΙΑ, ΤΟ ΠΕΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΤΑ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΙΠΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΤΡΑΠΛΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ. ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΟΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥ, ΟΙ ΛΑΜΠΕΡΟΙ ΕΠΤΑ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ, ΕΓΩ, ΑΥΤΟΣ, Ω ΛΑΝΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ, ΤΗ ΓΗ.

 

2. Η ΜΙΑ ΑΚΤΙΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΑΚΤΙΝΕΣ. Η ΖΩΗ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΕΠΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΤΟΜΟ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΑΚΤΙΝΕΣ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΑΚΤΙΝΑ-ΖΩΗ, Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ. ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΝΗΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΝΤΡΕΣ.

 

3. ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΥΟ, ΤΟ ΤΡΙΠΛΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΗΜΑ ΜΑΣ, Ω ΛΑΝΟΥ, Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΦΥΤΟΥ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΑΠΤΑΠΑΡΝΑ.

 

4. ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ, Η ΤΡΙΓΛΩΣΣΗ ΦΛΟΓΑ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΦΥΤΙΛΙΩΝ. ΤΑ ΦΥΤΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ ΠΟΥ ΤΡΑΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΓΛΩΣΣΗ ΦΛΟΓΑ, ΠΟΥ ΞΕΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΤΑ – ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΦΛΟΓΑ. ΟΙ ΑΚΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ ΜΙΑΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΑΝΤΑΝΑΚΛΩΜΕΝΗΣ ΣΤΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΑ ΚΥΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ.

 

5. Ο ΣΠΙΝΘΗΡΑΣ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΛΕΠΤΟΤΑΤΟ ΝΗΜΑ ΤΟΥ ΦΟΧΑΤ. ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΤΑ ΚΟΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΓΙΑ. ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΛΛΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ. ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ: ΕΝΑ ΦΥΤΟ. ΤΟ ΦΥΤΟ ΣΤΡΟΒΙΛΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΠΤΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΙΕΡΟ ΖΩΟ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΜΑΝΟΥ, Ο ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ. ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ; ΟΙ ΕΠΤΑ ΖΩΕΣ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΖΩΗ. ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ; ΤΑ ΠΕΝΤΑΠΛΑ ΛΧΑ. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΩΜΑ; ΨΑΡΙ, ΣΙΝ ΚΑΙ ΣΟΜΑ…

 

6. ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ΤΟ ΝΗΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΙΩΠΗΛΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ. ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΗΛΙΟΦΩΣ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΗ ΔΟΞΑ…

 

7. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΩΡΙΝΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΣΟΥ, ΕΙΠΕ Η ΦΛΟΓΑ ΣΤΟΝ ΣΠΙΝΘΗΡΑ. ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ, Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΚΙΑ ΜΟΥ. ΕΝΤΥΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΜΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΒΑΧΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΡΑ «ΕΣΟ ΜΕΘ’ ΗΜΩΝ», ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΥΣΤΕΡΑ ΟΙ ΔΟΜΗΤΕΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΥΜΑ, ΚΑΤΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΑ ΓΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ…

Επεξεργασία κειμένου: antexeistinalitheia.gr 

Similar posts

Κανένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ακολουθήστε μας στο Twitter

Ακολουθήστε μας στο Google Plus