Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν, υπερκόσμοι,

Ωδή στο Φως το Αληθινό

Μια πολύ δυνατή προσευχή προς το Φως το Αληθινό.

Άγιος Μαλαχίας: Η προφητεία για τον τελευταίο Πάπα και τη Δευτέρα Παρουσία

Η προφητεία του Αγίου Μαλαχία από τον 12ο αιώνα προβλέπει το τέλος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και τη Δευτέρα Παρουσία.

Οξφόρδη και NASA ανακάλυψαν την ακριβή ημερομηνία της Σταύρωσης του Χριστού

Μια ανακάλυψη από τη NASA μπορεί να επιβεβαιώσει τη βιβλική αφήγηση για τη σταύρωση του Ιησού, σύμφωνα με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.

Πότε και από ποιους γράφτηκαν τα Ευαγγέλια; Γιατί επιλέχθηκαν μόνο τα τέσσερα;

Τα 100 πρώτα χρόνια, η διδασκαλία του Χριστού ήταν προφορική. Δεν υπήρχαν μόνο 4 ευαγγέλια, αλλά 30, και αυτά δεν γράφτηκαν από τους αναφερόμενους ως συγγραφείς. Οι τίτλοι προστέθηκαν μεταγενέστερα.

Ψηφιδωτό 1800 ετών αναφέρει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Θεός

Το ψηφιδωτό παρουσιάζει φυσικές αποδείξεις για τις πεποιθήσεις των πρώτων χριστιανών, συμπεριλαμβανομένης της φράσης Θεός Ιησούς Χριστός

To τελευταίο Κελάηδημα

Η Ιδέα του βιβλίου «Αντέχεις την Αλήθεια το Χρονικό της αιχμαλωσίας», δοσμένη σε ένα παραμύθι για τα μικρά παιδιά.

Η σχέση του νέου αναγνώστη με το βιβλίο

Όταν ξεκινάμε να διαβάζουμε το Βιβλίο, κτίζεται μία γέφυρα σύνδεσης με τα Υπερσύμπαντα του Αδιάσπαστου Αληθινού Φωτός.

Η Εκτροπή της Αλήθειας κατά λίγες μοίρες

Πράγματα που ειπώθηκαν για πρώτη φορά στο Βιβλίο και που προκαλούσαν κατάπληξη στην ταλαιπωρημένη ψυχή, ξαφνικά άρχισαν να ακούγονται ένθεν και ένθεν, από άλλους ρήτορες, με περισπούδαστο ύφος.

Οι μαχητές του φωτός και οι ψυχοεισβολείς

Το σύστημα του Μάτριξ γνωρίζει καλά τον τρόπο λειτουργίας της ανθρώπινης μηχανής και τα κοινά ελαττώματα και πάθη του μέσου ανθρώπου.

Θερμική κάμερα καταγράφει αθέατο UFO ʺμέδουσαʺ πάνω από στρατιωτική βάση

Πλάνα θερμικής κάμερας αποκάλυψαν UFO σκάφος σε σχήμα μέδουσας μη ορατό με γυμνό μάτι, να πετά πάνω από στρατιωτική βάση.

Πότε και από ποιους γράφτηκαν τα Ευαγγέλια; Γιατί επιλέχθηκαν μόνο τα τέσσερα;

Είσαι αποφασισμένος να ξεφύγεις από το Matrix;

Παιδιά και κοινωνία

Η ψευτιά του Project BLUE BEAM και το ʺEVENTʺ

Η προβολή και οι ενσαρκώσεις της ψυχής μέσα στο χωροχρόνο

Κλιματική Αλλαγή

Συνωμοσιολογία: Το άλλο πρόσωπο της χειραγώγησης

Συμβουλές αυτεπίγνωσης: Τα Πνευματικά επίπεδα

Ο Πνευματικός Δρόμος του χθες και του σήμερα

Από πού προβάλλεται το ολογραφικό μας σύμπαν;

ΕΝΑΣ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

Η ΠΥΞΙΔΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΑΙΣΘΗΣΗ

Η ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

Το UFO του Roswell ήταν μία μηχανή του χρόνου

ΓΝΩΣΗ Ή ΑΛΗΘΕΙΑ;

UFO σε βραχογραφίες, τοιχογραφίες, και πίνακες ζωγραφικής του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης

666: ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΗΡΙΟΥ

Μήπως ο ένατος πλανήτης είναι ο Νιμπίρου;

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ;

ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ??

ΤΟ «ΕΓΩ» ΚΑΙ Η ΘΕΪΚΗ ΠΗΓΗ

Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Ή ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΉΛΙΟΥ ΩΣ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ;

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ?

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ “ΑΓΑΘΟΝ”

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ (ΥΒΡΙΔΙΚΟ) ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;

ΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΕΩΝ

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΟΡΟΣ: «ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ»;

ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ;

ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!!

Η ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ;

ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΜΙΑΣ ΜΑΥΡΗΣ ΤΡΥΠΑΣ;

Η δημιουργία του κόσμου μας με εικόνες

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΘΗΡΙΟ ΤΟΥ ΙΖ ΚΕΦ. ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΕΠΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ; ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΗΔΗ ΕΔΩ!

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 7ος ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ; …ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΔΩ!

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ «ΠΙΚΡΑΜΥΓΔΑΛΟ»

ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ

ΓΙΑΤΙ ΣΠΑΜΕ ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ;

Ο ΥΛΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΜΙΑΣ ΜΑΥΡΗΣ ΤΡΥΠΑΣ;

Η αντιγραφή απαγορεύεται 

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ
“ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ”
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ – ΚΑΛΟΓΕΡΑ


Λύνεις το πρόβλημα όταν αναγνωρίσεις ότι το έχεις.

Επιχειρώντας οι επιστήμονες να ανακαλύψουν τον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκε το υλικό σύμπαν, ίδρυσαν το CERN ώστε μέσα από μια σειρά πειραμάτων να διερευνήσουν αυτήν την διαδικασία.

Η σύγκρουση των σωματιδίων που επιχειρείται μέσα στον μεγάλο επιταχυντή Αδρονίων του CERN, σκοπό έχει να προσομοιώσει τις πρωταρχικές συνθήκες που επικρατούσαν και οι οποίες συνέβαλαν στην δημιουργία του σύμπαντός μας. Αυτή όμως η διαδικασία της αναζήτησης των πρωταρχικών γεγονότων της γέννησης του σύμπαντός μας, προκαλεί μικρο-στροβίλους, δημιουργώντας μικρές μαύρες τρύπες. Αυτό είναι ένα σημείο κλειδί.

Τι είναι όμως μια μαύρη τρύπα;

Ο Stephen Hawking στο βιβλίο του «Το Σύμπαν σε ένα καρυδότσουφλο» περιγράφει ακριβώς τον όρο, ορίζοντας ως Μαύρη τρύπα
«Μια περιοχή του χωροχρόνου από την οποία δεν μπορεί να ξεφύγει τίποτε, ούτε ακόμη το φως, λόγω του πολύ ισχυρού βαρυτικού της πεδίου».

Black Hole, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,Και μπορεί να συσχετιστεί το σύμπαν μας με μια μαύρη τρύπα;

Αν λάβουμε υπ’ όψη μας ότι στο κέντρο κάθε γαλαξία κρύβεται μια μαύρη τρύπα και ότι ακόμα το κέντρο του δικού μας γαλαξία, είναι μια μαύρη τρύπα, τότε, αφού τα πάντα σ’ αυτόν τον κόσμο είναι επαναλήψεις ενός φράκταλ που επεκτείνεται επαναλαμβανόμενο, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως το σύμπαν μας μπορεί να είναι ολόκληρο μια μαύρη τρύπα.

2 γαλαξίες μαύρες τρύπεςΟ Ιταλός μάλιστα επιστήμονας του CERN Gabriele Veneziano (Γκαμπριέλε Bενετσιάνο), το επιβεβαιώνει απερίφραστα και λέει:

«Το Σύμπαν μας είναι ένα μικρό κομμάτι στο εσωτερικό μιας μαύρης τρύπας –και συμπληρώνει– τρομακτικό αν το σκεφτεί κανείς».

Επίσης ο αστροφυσικός Θ. Γραμμένος το 1988 γράφει:

«Οι εργασίες των κοσμολόγων Hawking και Penrose απέδειξαν ότι το Σύμπαν όχι μόνο θα μπορούσε, αλλά επιβάλλεται να έχει προκύψει από την Μεγάλη Έκρηξη (Big Bang) μιας σημειακής ιδιομορφίας (point singularity) που αποκαλείται το εσώτερο σημείο μιας μαύρης τρύπας, άπειρης πυκνότητας και θερμοκρασίας».

POINT SINGULARITY BIG BANG 1, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,Άρα οι επιστήμονες θεωρούν πως το σύμπαν μας είναι μια μαύρη τρύπα, προφανώς διαφορετικού επιπέδου από αυτές που σήμερα εξετάζουν. Αυτό όμως, αυτόματα υποδηλώνει την ύπαρξη ενός άλλου κόσμου μέσα στον οποίο αυτή η μαύρη τρύπα/σύμπαν μας σχηματίστηκε.

Κάτω λοιπόν από αυτές τις νέες θέσεις της επιστήμης, οι αστροφυσικοί Δανέζης και Θεοδοσίου στο βιβλίο τους ‘Κοσμολογία της Νόησης’ αναφέρουν πως:
«Θα αχνόφεγγε η υπόθεση της γέννησης του αισθητού σ’ εμάς Σύμπαντος, μέσα από την ύπαρξη ενός άλλου αόρατου Σύμπαντος, που προφανώς απλώνεται πίσω από τα όρια μιας μαύρης τρύπας».
Επιχειρώντας τώρα να προσεγγίσουμε το ίδιο θέμα και από φιλοσοφική θεώρηση προστρέχουμε  στα αρχαία κείμενα για να διαπιστώσουμε πως υπάρχει ταύτιση απόψεων.
Μήπως λοιπόν αυτόν τον άλλο/ανώτερο κόσμο μέσα στον οποίο δημιουργήθηκε η μαύρη τρύπα/σύμπαν μας  εννοούσε ο ΠΛΑΤΩΝ στο έργο του ΤΙΜΑΙΟΣ (V, 29b1-29b3) όταν έλεγε ότι:

«Αυτός ο κόσμος κατ’ απόλυτο ανάγκη, πρέπει να είναι εικόνα κάποιου άλλου»!

Και σε άλλο σημείο:

ΠΛΑΤΩΝ, ΤΙΜΑΙΟΣ (στοίχοι: 37c6-37d7)

«Μόλις ο δημιουργός είδε τον κόσμο ζωντανό να κινείται, καθιστάμενο εικόνα των αιώνιων θεών, εθαύμασε και ευχαριστημένος σκέφτηκε να κάνει τον κόσμο περισσότερο όμοιο προς το πρότυπο που χρησιμοποίησε.

Εφ’ όσον λοιπόν το πρότυπο τυγχάνει ον ζωντανό και αιώνιο, τέτοιον επεχείρησε να κάνει, όσο μπορούσε καλύτερα και τον κόσμο που δημιουργούσε.

Η φύσις όμως του ζωντανού εκείνου προτύπου, ετύγχανε να είναι αιώνιος, και τούτο το στοιχείο δεν ήταν δυνατόν να το μεταδώσει ολοκληρωτικά στον δημιουργημένο κόσμο.

Διανοείται λοιπόν, να κάνει τον κόσμο μια μορφή κινητής εικόνας του αιώνιου και διακοσμώντας συγχρόνως τον ουρανό δημιουργεί μια εικόνα κινούμενη της σταθεράς και αιωνίου αιωνιότητος, αιώνια και αυτή κινούμενη σύμφωνα με τους νόμους των αριθμών.»

Ή όταν ο ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ (Λόγος Α §8) περιέγραφε πως:  
«Η θεία Βούληση έλαβε τη μορφή του Λόγου και είδε τον καλό κόσμο και τον μιμήθηκε, δημιουργώντας κόσμο με τα δικά της συστατικά»!

Ή ακόμη όταν ο Ευαγγελιστής Ιωάννης περιέγραφε στο Απόκρυφο Ευαγγέλιο τον τρόπο με τον οποίο ο δημιουργός της ύλης σχημάτισε τον κόσμο μας, προσβλέποντας στον ανώτερο κόσμο απ’ τον οποίο είχε προέλθει:

ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΙΩΑΝΝΗ:
«…Αυτοκλήθηκε λοιπόν θεός. Και δεν εμπιστευόταν το χώρο απ’ όπου προήλθε. Και ενώθηκε με τις εξουσίες που ήταν μαζί του. …Και τα οργάνωσε όλα κατά το πρότυπο των πρώτων αιώνων (=κόσμων) που απέκτησαν υπόσταση, ώστε να γίνουν ακατανίκητοι. Όχι επειδή είχε δει τους ακατανίκητους χώρους, αλλά η δύναμη μέσα του, την οποία πήρε από τη μητέρα του, δημιούργησε σ’ αυτόν την ομοιότητα του κόσμου του».

Με τα προαναφερθέντα λοιπόν στοιχεία, μας παρουσιάζεται η εικόνα δύο κόσμων. Ενός Πρωταρχικού Κόσμου  (άγνωστου σ’ εμάς)  μέσα στον οποίο δημιουργείται μια «μαύρη τρύπα» και αυτή (η μαύρη τρύπα) μετασχηματίζεται σ’ ένα δευτερεύον σύμπαν, …το σύμπαν μας.

παράδεισος και απαγορευμένο δένδρο, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,Αυτή όμως η ακολουθία, μας θυμίζει μια άλλη ιστορία.
Μας θυμίζει τον προπατορικό μύθο στη Παλαιά Διαθήκη, όπου και εκεί συναντάμε δύο κόσμους: Τον Παράδεισο και τον τόπο εξορίας του Αδάμ και της Εύας.

EveΗ αμαρτία που διέπραξαν οι πρωτόπλαστοι ήταν ότι δοκίμασαν τον απαγορευμένο καρπό από το απαγορευμένο δένδρο της γνώσης του καλού και του κακού, το περιβόητο μήλο.

Ποιο όμως μπορεί να είναι αυτό το δένδρο της γνώσης του καλού και του κακού, και τι σχέση μπορεί να έχει με τον κόσμο μας;

Μπορεί αυτό το απαγορευμένο δένδρο να είναι εκείνο το δεύτερο σύμπαν/μαύρη τρύπα, που δημιουργήθηκε σ’ εκείνον τον πρώτο κόσμο;

Αν κοιτάξουμε τον κόσμο μας θα διαπιστώσουμε ότι αυτός χαρακτηρίζεται από την απόλυτη διττότητα. Τα πάντα μέσα σ’ αυτόν βρίσκονται σε ζεύγη αντιθέτων:

Καλό κακό, Χαρά, λύπη, ωραίο άσχημο, ημέρα νύχτα, ύπνος, εγρήγορση, ζωή θάνατος,  κλπ.

ημέρα νύχτα ζωή θάνατος καλό κακό, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,
Η διττότητα του κόσμου μας είναι αδιαμφισβήτητη

Το κάθε τι κυοφορεί το αντίθετό του και μεταλλάσσεται.

Η εισπνοή κυο-φορεί την εκπνοή και η εκπνοή κυοφορεί την εισπνοή. Η μέρα κυοφορεί την νύχτα και η νύχτα κυοφορεί την μέρα. Η ζωή κυοφορεί τον θάνατο και ο θάνατος την ζωή.
Ο κόσμος μας δηλαδή στο σύνολό του είναι μια ατελείωτη εναλλαγή.

Αυτή είναι η διττότητα: Το κύριο χαρακτηριστικό του κόσμου μας.

Αν απεικονίζαμε σχηματικά αυτή την διττότητα τότε θα την σχεδιάζαμε με μια κυματοειδή ταλάντωση.

Το φίδι συμβολίζει την ταλάντωση του σύμπαντος

Αυτή η ταλάντωση συμβολίζεται με την κυματοειδή κίνηση του φιδιού που είχε αγκαλιάσει το απαγορευμένο δένδρο της γνώσης του καλού και του κακού δηλαδή το δένδρο της διττότητας στον προπατορικό μύθο.

Τα πάντα σ’ αυτό το σύμπαν της δυαδικότητας ταλαντώνονται. Από το φως και τα νετρίνα των ατόμων, έως τα συναισθήματα των ανθρώπων. Η ίδια η ταλάντωση που αρχικά αναβαθμίζει καταστάσεις, ανθρώπους και πολιτισμούς, αυτή η ίδια στη συνέχεια υποβαθμίζει.

Στο άμεσο περιβάλλον μας την διακρίνουμε αρχικά στην γέννηση του ανθρώπου, στην ανάπτυξή του, την ακμή, και στη συνέχεια, μετά την κορύφωση της δράσης του στη ζωή, ακολουθεί η παρακμή του γήρατος, και τέλος ο θάνατος.

Κανένας από τους δύο αντίθετους πόλους της ταλάντωσης δεν μπορεί να υπερισχύσει έναντι του άλλου, επειδή κανένας δεν μπορεί να υπάρξει ανεξάρτητος και αποκομμένος από τον άλλο.

Και ο Απόστολος Φίλιππος γράφει σχετικά με αυτό στο Ευαγγέλιό του:
«§10. Το φως και το σκοτάδι, η ζωή και ο θάνατος, το δεξί και το αριστερό, είναι αδέλφια αχώριστα».

Η ίδια η φύση της ταλάντωσης έχει μέσα της και τις δύο αντίθετες θέσεις και μετακινεί τα πράγματα από τη μία κατάσταση στην άλλη και τανάπαλι.

Και ο Ερμής ο Τρισμέγιστος (Λογος Α §11) αναφέρει σχετικά με αυτό:
«Ο δε δεύτερος δημιουργός Νους, ο περικλείων τους επτά κύκλους και τις δίνες των ριζών τους, μαζί με τον Λόγο έστρεψε τα δημιουργήματά του, κι αυτά άρχισαν να περιστρέφονται από μια αόριστη αρχή προς ένα απέραντο τέλος».

yin_yang2, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,Αυτή η διαδικασία συμβολίζεται με το φίδι που είχε αγκαλιάσει το απαγορευμένο δένδρο της διττότητας. Αυτή είναι η Αλήθεια που σαν μια μαγική εικόνα βρίσκεται «κρυμμένη» μπροστά μας και σε ό,τι μας περιβάλλει.

Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε μια μεταφορά με εικόνες του συμβάντος της υλικής δημιουργίας.

Στο Αληθινό Κόσμο (στα Υπερσύμπαντα του Αληθινού Φωτός όπως τα αποκαλώ μέσα στο βιβλίο)  υπάρχει μια μαύρη τρύπα. Το απαγορευμένο δένδρο. Αυτό το απαγορευμένο δένδρο/μαύρη τρύπα, -υπαινίσσονται τα στοιχεία που μας δίνονται  από  τα αρχαία κείμενα αρκετών θρησκειών- αποτελείται από κατάλοιπα προηγούμενων δημιουργιών που έσβησαν.

Αδαμ και Εύα, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,
Το Απαγορευμένο Σύμπαν / Δένδρο

Αυτή η μαύρη τρύπα/σύμπαν μετά από τον «ορίζοντα γεγονότων» της (=δηλαδή τα όρια της περιοχής από την οποία τίποτα δεν μπορεί πλέον να διαφεύγει λόγω βαρυτικής έλξης), σχηματίζει μια ενεργειακή σπείρα (δηλαδή το ενεργειακό αόρατο τμήμα, το 96% του υλικού μας σύμπαντος).

Αυτό οδηγεί στο εσώτερο και πυκνότερο σημείο της (=στην «σημειακή ιδιομορφία» της), που στην προκειμένη περίπτωση αντιστοιχεί στο ορατό 4% σύμπαν μας, στο οποίο όμως συμβαίνουν χωροχρονικές στρεβλώσεις.

Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν, σύμπαν, big bang,
Το Big Bang μιας Σημειακής Ιδιομορφίας στο βάθος μιας μαύρης τρύπας

Οι αστροφυσικοί Δανέζης & Θεοδοσίου αναφέρουν σχετικά με τα φαινόμενα που λαμβάνουν χώρα σ’ αυτό το περιβάλλον :

«Στο εσωτερικό μιας μαύρης τρύπας ο χρόνος παγώνει, γεγονός που σημαίνει ότι ο χρόνος ανάμεσα σε δύο κτύπους ενός ρολογιού υπολογίζεται πως θα είναι άπειρος, ταυτιζόμενος με την αιωνιότητα».

Είναι αυτό που λένε: πως μια στιγμή του θεού χίλια χρόνια ανθρώπινα…

Σ’ αυτό λοιπόν το εσώτερο σημείο της μαύρης τρύπας/σύμπαντος, συμβαίνουν χωροχρονικά παράδοξα που μας δημιουργούν την αίσθηση του χρόνου και το πέρασμα των εκατομμυρίων …ετών.

Και ο Βρετανός αστροφυσικός Fred Hoyle αναφέρει σχετικά με αυτό:

«Τα πάντα υπάρχουν. Ό,τι υπήρξε κάποτε και ό,τι θα υπάρξει στο μέλλον, ενυπάρχει ήδη στο παρόν. Μόνο η συνείδησή μας κάνει τον διαχωρισμό και δημιουργεί το αίσθημα της ιστορικής ακολουθίας και αυτό του περάσματος του χρόνου».

Ταυτόχρονα όμως με την ψευδαίσθηση του χρόνου, μας δημιουργείται και μια ψευδαίσθηση σχετικά με το χώρο, –την «μάγια» όπως την αποκαλούν οι ανατολικές θεωρίες.

Σχετικά λοιπόν με αυτή την ψευδαίσθηση «μάγια» η οποία διακατέχει τον άνθρωπο, ο Αμερικανός νευροφυσιολόγος Karl Pribram  (1919- ) του Πανεπιστημίου Georgetown της Ουάσιγκτον, δηλώνει ότι:

«Ο ανθρώπινος εγκέφαλος λειτουργεί σαν ολόγραμμα το οποίο αποκωδικοποιεί ένα ολογραφικό σύμπαν».

Η θεωρία του Pribram βασίζεται στην έρευνα του φυσικού Ντέιβιντ Μπoμ (1917-1992) καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, ο οποίος ήταν συνεργάτης του Αϊνστάιν.
Όπως δηλαδή το φως μας επιτρέπει να απεικονίσουμε ένα τρισδιάστατο είδωλο –δηλαδή ένα ολόγραμμα- πάνω σε ένα επίπεδο φιλμ, έτσι και το φαινομενικά τρισδιάστατο ορατό Σύμπαν μας θεωρείται πως είναι  “σχεδιασμένο” σε μια τεράστια επιφάνεια, σαν ένα γιγάντιο ολόγραμμα.

hologram
Ολόγραμμα

Ο εγκέφαλος στην πραγματικότητα λειτουργεί σαν ολόγραμμα και αποκωδικοποιεί ένα ολογραφικό σύμπαν. Καταγράφει δηλαδή τα ερεθίσματα που δέχεται ως κύματα πληροφοριών, και τα μετατρέπει σε τρισδιάστατες κινούμενες εικόνες, τις οποίες εμείς οι άνθρωποι ερμηνεύουμε ως την συνειδητή αντίληψη του κόσμου μας (δηλ. την πραγματικότητά μας). Η διαδικασία αυτή επιβεβαιώνει την κατάσταση της ψευδαίσθησης «μάγια».

Οι φυσικοί Γιάννης Γεωργίου και Άγγελος Δρούγας στην διπλωματική πτυχιακή τους εργασία που παρουσίασαν με θέμα “ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΥΣΙΚΗ”  αναφέρουν σχετικά με αυτό:

«Με όρους φυσικής δεχόμαστε ηλεκτρομαγνητικά κύματα διαφορετικών συχνοτήτων αλλά αντιλαμβανόμαστε τα ερεθίσματα αυτά ως χρώματα. Δεχόμαστε κύματα πίεσης αλλά τα αντιλαμβανόμαστε ως λέξεις. Προσλαμβάνουμε χημικές ενώσεις από τον αέρα και το νερό, αλλά αισθανόμαστε οσμές και γεύσεις. Όλα αυτά τα χρώματα, οι ήχοι, οι οσμές, οι γεύσεις, δεν υπάρχουν αφ’ εαυτών, αλλά δημιουργούνται νοητικά στον εγκέφαλο μέσα από αισθητική επεξεργασία».

Επίσης ο διάσημος επιστήμονας της Κυβερνητικής Heinz Von Foester (1973) αναφέρει ότι:

«Ο άνθρωπος δεν αντιλαμβάνεται  καθετί που βρίσκεται έξω στο χώρο, αλλά ό,τι πιστεύει πως θα έπρεπε να είναι εκεί. Τούτο δεν θα πρέπει να μας δημιουργεί έκπληξη, επειδή εκεί έξω πραγματικά, δεν υπάρχει ούτε φως, ούτε χρώμα. Υπάρχουν μόνο ηλεκτρομαγνητικά κύματα (…δηλαδή ταλαντώσεις).
Εκεί έξω δεν υπάρχει ήχος, ούτε μουσική, αλλά μόνο περιοδικές διακυμάνσεις της πίεσης του αέρα. Εκεί έξω δεν υπάρχει ούτε ζέστη ούτε κρύο, παρά μόρια με μεγαλύτερη ή μικρότερη κινητική ενέργεια. …Φαίνεται λοιπόν ότι ο εγκέφαλός μας αντιλαμβάνεται εκείνα που θέλει και αυτά που μαθαίνει να αντιλαμβάνεται. Αυτή η άποψη εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο το περιεχόμενο της ‘ανθρωπικής αρχής’, η οποία περιγράφει τον κόσμο σαν ένα κατασκεύασμα (ιδεογράφημα) των ανθρώπινων αισθήσεων και όχι σαν μια αντικειμενική πραγματικότητα». 

Επίσης ο Michael Talbot στο βιβλίο του ‘Μυστικισμός και Σύγχρονη Επιστήμη’ (1993) επισημαίνει:

«Μπορούμε να πούμε ότι δεν γεννιόμαστε στον κόσμο. Γεννιόμαστε σε κάτι, που το μεταβάλλουμε σε κόσμο».

Και ο Heinz Von Foester συμπληρώνει:

«Το περιβάλλον που αντιλαμβανόμαστε είναι επινόηση του εγκεφάλου μας. …Η ψευδής αυτή αίσθηση περί χώρου, που πηγάζει από την ατέλεια των γνωστών ανθρώπινων αισθήσεων και λειτουργιών, σχεδόν μηδενίζει τη δυνατότητά μας να αντιληφθούμε ολόκληρη την ουσία και την έκταση της τέταρτης διάστασης του Αϊνστάιν».

Όλα λοιπόν τα προηγούμενα στοιχεία, μας οδηγούν ώστε να αναρωτηθούμε:

Μήπως τελικά ολόκληρο το υλικό σύμπαν μας ― το οποίο βρίσκεται στο εσώτερο σημείο μιας μαύρης τρύπας―  είναι το απαγορευμένο δένδρο της Γνώσης του καλού και του κακού, μια παραίσθηση «μάγια» στην οποία παγιδεύτηκε ο άνθρωπος;

Yin Yang_apple, Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν,Και αν ναι, τότε πως βρεθήκαμε σ’ αυτό, αλλά και πως θα δραπετεύσουμε, επιστρέφοντας πίσω στην Αληθινή μας Πατρίδα;

Η λογική λέει πως για να προκύψει μια οποιαδήποτε βελτιωτική αλλαγή, πρωταρχικό στοιχείο είναι η αποδοχή του προβλήματος. Αν λοιπόν πρωτίστως δεν συνειδητοποιήσουμε την θέση μας στον υλικό κόσμο κοιτάζοντας άφοβα το σημείο στο οποίο σαν υλικοί άνθρωποι βρισκόμαστε, δεν θα μπορέσουμε να περάσουμε στην θεραπεία.

Όλα λοιπόν αυτά τα θέματα εξετάζονται μέσα στο βιβλίο μου, καθώς επίσης και η λύση του προβλήματος. Τα συμπεράσματα προκύπτουν με λογικές διεργασίες, μέσα από μια συνδυασμένη ανάλυση στοιχείων προερχόμενων από θρησκείες, φιλοσοφικά κείμενα, επιστημονικές θέσεις και μυθολογικούς γρίφους, επειδή η Αλήθεια βρίσκεται διάσπαρτη παντού και δεν την μονοπωλεί καμία μεμονωμένη άποψη.

Η εικόνα της Αλήθειας μπορεί να παραλληλιστεί  με το Λευκό χρώμα που προκύπτει από τον συνδυασμό και των επτά χρωμάτων της ίριδας.

Ο σταματημένος δίσκος του Νεύτωνα απεικονίζει τα επτά διαφορετικά χρώματα, τα οποία μπορούν να παρομοιασθούν με τις διαφορετικές θέσεις και απόψεις των ανθρώπων.

Οι άνθρωποι –όπως στο Σπήλαιο του Πλάτωνα- καθηλωμένοι στην προσωπική οπτική τους γωνία, επιλέγουν κάποια χρωματική θέση, ως άποψη/αλήθεια, και διαφωνούν με την άλλη ομάδα των εξίσου καθηλωμένων ανθρώπων, που έχουν επιλέξει μια διαφορετική απόχρωση/τμήμα της αλήθειας.

Για να προκύψει όμως το Λευκό θα πρέπει κάποιος να αποδεχθεί όλες τις χρωματικές θέσεις/απόψεις ώστε να τις συγκεράσει σε ΜΙΑ, επειδή κάθε μεμονωμένη άποψη/θέση έχει μόνο, ΠΟΣΟΣΤΟ από την Αλήθεια.

Όταν λοιπόν αυτά τα χρώματα/απόψεις συνδυαστούν καθώς «ο δίσκος περιστρέφεται», παύουν να δηλώνουν την μοναδικότητά τους και απεικονίζουν το Λευκό χρώμα το οποίο ταυτίζουμε με την Αλήθεια.

Newton's disc

Έτσι και οι μέχρι τώρα κρατούσες απόψεις, ιδεοληψίες, πεποιθήσεις, ελπίδες και δοξασίες που έχει ο άνθρωπος για την θέση του στον κόσμο, καταρρίπτονται μεν από το βιβλίο, αλλά αντικαθίστανται από μια λογικότερη, συνεκτικότερη, και ευρύτατα λειτουργική κοσμοθεωρητική πρόταση, επειδή για να καταρρίψεις κάτι πρέπει να έχεις κάτι άλλο καλύτερο και πληρέστερο που θα το αντικαταστήσει.

 Μέσα στο βιβλίο μου, η κάθε άποψη, από την πιο ακραία έως την πιο συμβατική, εντάσσεται σαν μια ψηφίδα  σε ένα ευρύτατο ψηφιδωτό. Όταν όμως αυτό το ψηφιδωτό ολοκληρωθεί, τότε, η εικόνα δεν θυμίζει πια τις επιμέρους ψηφίδες αλλά εμφανίζει την ολοκληρωμένη εικόνα του κόσμου μας.

Περισσότερες πληροφορίες, αναλύσεις και αποδείξεις στο βιβλίο:
«ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ»

antexeistinalitheia.gr

Σχετικά Άρθρα

Η σχέση του νέου αναγνώστη με το βιβλίο

Η παρανόηση της συμβολικής ιστορίας στο Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη

Περί Αγγέλων – Ποιον θεό υπηρετούν;

Έχουν τα ζώα ψυχή; Τι συμβαίνει με τον θάνατό τους;

Αληθής και επίπλαστη πνευματικότητα

Ενεργειακή και Πνευματική Ενοποίηση

ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΚΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ

ΚΑΥΣΗ Ή ΤΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ?

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ ΣΤΗ ΓΕΝΕΣΗ

ΠΕΡΙ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ

ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ, ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ

ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ: ΜΥΘΟΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΚΟΣΜΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ? ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?

ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑΡΕΤΗ ΖΩΗ;

ΑΓΑΠΗ: ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ή ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ?

Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΟΙΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;

5Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΡΠΑΓΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ: ΠΕΡΙ ΚΡΙΣΕΩΣ

ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΜΙΑΣ ΜΑΥΡΗΣ ΤΡΥΠΑΣ;