Αγγελική Αναγνώστου, Αντέχεις την Αλήθεια, το χρονικό της αιχμαλωσίας, το τελευταίο κάλεσμα, υπερσύμπαντα, υπερσύμπαν, υπερκόσμοι,

Ωδή στο Φως το Αληθινό

Μια πολύ δυνατή προσευχή προς το Φως το Αληθινό.

Άγιος Μαλαχίας: Η προφητεία για τον τελευταίο Πάπα και τη Δευτέρα Παρουσία

Η προφητεία του Αγίου Μαλαχία από τον 12ο αιώνα προβλέπει το τέλος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και τη Δευτέρα Παρουσία.

Οξφόρδη και NASA ανακάλυψαν την ακριβή ημερομηνία της Σταύρωσης του Χριστού

Μια ανακάλυψη από τη NASA μπορεί να επιβεβαιώσει τη βιβλική αφήγηση για τη σταύρωση του Ιησού, σύμφωνα με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.

Πότε και από ποιους γράφτηκαν τα Ευαγγέλια; Γιατί επιλέχθηκαν μόνο τα τέσσερα;

Τα 100 πρώτα χρόνια, η διδασκαλία του Χριστού ήταν προφορική. Δεν υπήρχαν μόνο 4 ευαγγέλια, αλλά 30, και αυτά δεν γράφτηκαν από τους αναφερόμενους ως συγγραφείς. Οι τίτλοι προστέθηκαν μεταγενέστερα.

Ψηφιδωτό 1800 ετών αναφέρει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Θεός

Το ψηφιδωτό παρουσιάζει φυσικές αποδείξεις για τις πεποιθήσεις των πρώτων χριστιανών, συμπεριλαμβανομένης της φράσης Θεός Ιησούς Χριστός

To τελευταίο Κελάηδημα

Η Ιδέα του βιβλίου «Αντέχεις την Αλήθεια το Χρονικό της αιχμαλωσίας», δοσμένη σε ένα παραμύθι για τα μικρά παιδιά.

Η σχέση του νέου αναγνώστη με το βιβλίο

Όταν ξεκινάμε να διαβάζουμε το Βιβλίο, κτίζεται μία γέφυρα σύνδεσης με τα Υπερσύμπαντα του Αδιάσπαστου Αληθινού Φωτός.

Η Εκτροπή της Αλήθειας κατά λίγες μοίρες

Πράγματα που ειπώθηκαν για πρώτη φορά στο Βιβλίο και που προκαλούσαν κατάπληξη στην ταλαιπωρημένη ψυχή, ξαφνικά άρχισαν να ακούγονται ένθεν και ένθεν, από άλλους ρήτορες, με περισπούδαστο ύφος.

Οι μαχητές του φωτός και οι ψυχοεισβολείς

Το σύστημα του Μάτριξ γνωρίζει καλά τον τρόπο λειτουργίας της ανθρώπινης μηχανής και τα κοινά ελαττώματα και πάθη του μέσου ανθρώπου.

Θερμική κάμερα καταγράφει αθέατο UFO ʺμέδουσαʺ πάνω από στρατιωτική βάση

Πλάνα θερμικής κάμερας αποκάλυψαν UFO σκάφος σε σχήμα μέδουσας μη ορατό με γυμνό μάτι, να πετά πάνω από στρατιωτική βάση.

Πότε και από ποιους γράφτηκαν τα Ευαγγέλια; Γιατί επιλέχθηκαν μόνο τα τέσσερα;

Είσαι αποφασισμένος να ξεφύγεις από το Matrix;

Παιδιά και κοινωνία

Η ψευτιά του Project BLUE BEAM και το ʺEVENTʺ

Η προβολή και οι ενσαρκώσεις της ψυχής μέσα στο χωροχρόνο

Κλιματική Αλλαγή

Συνωμοσιολογία: Το άλλο πρόσωπο της χειραγώγησης

Συμβουλές αυτεπίγνωσης: Τα Πνευματικά επίπεδα

Ο Πνευματικός Δρόμος του χθες και του σήμερα

Από πού προβάλλεται το ολογραφικό μας σύμπαν;

ΕΝΑΣ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

Η ΠΥΞΙΔΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΑΙΣΘΗΣΗ

Η ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

Το UFO του Roswell ήταν μία μηχανή του χρόνου

ΓΝΩΣΗ Ή ΑΛΗΘΕΙΑ;

UFO σε βραχογραφίες, τοιχογραφίες, και πίνακες ζωγραφικής του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης

666: ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΗΡΙΟΥ

Μήπως ο ένατος πλανήτης είναι ο Νιμπίρου;

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ;

ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ??

ΤΟ «ΕΓΩ» ΚΑΙ Η ΘΕΪΚΗ ΠΗΓΗ

Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Ή ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΉΛΙΟΥ ΩΣ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ;

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ?

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ “ΑΓΑΘΟΝ”

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ (ΥΒΡΙΔΙΚΟ) ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;

ΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΕΩΝ

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΟΡΟΣ: «ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ»;

ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ;

ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!!!

Η ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ;

ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΜΙΑΣ ΜΑΥΡΗΣ ΤΡΥΠΑΣ;

Η δημιουργία του κόσμου μας με εικόνες

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΘΗΡΙΟ ΤΟΥ ΙΖ ΚΕΦ. ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΕΠΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ; ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΗΔΗ ΕΔΩ!

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 7ος ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ; …ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΔΩ!

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ «ΠΙΚΡΑΜΥΓΔΑΛΟ»

ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ

ΓΙΑΤΙ ΣΠΑΜΕ ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ;

Ο ΥΛΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Ερμής Τρισμέγιστος: Οι 12 σμαραγδένιοι πίνακες

οι δώδεκα σμαραγδένιοι πίνακες, Ερμής Τρισμέγιστος, οι σμαραγδένιοι πίνακες του Θωθ, σμαραγδένιος πίνακας smaragdine-table-no-1Πόσοι από εσάς έχετε ακούσει για τους 12 Σμαράγδινους Πίνακες της αρχαιότητας και πόσοι λιγότεροι έχετε γνώση των απαγορευμένων διηγήσεων που σώζονται χαραγμένες στην επιφάνεια τους; Διηγήσεις που οι σημερινοί αρχαιολόγοι αναφέρουν ως μύθο μη αποδεκτό για μετάφραση και διήγηση…

Ένα μύθο που μεταφράστηκε στις μέρες μας και διηγείται πως ο Θωθ ο Ατλάντειος, βασιλιάς – ιερέας της μυθικής Ατλαντίδας, ήταν εκείνος που ίδρυσε την πρώτη αποικία της χαμένης ηπείρου στη χώρα του Κεμ, την Αίγυπτο και την κυβέρνησε επί 16.000 χρόνια, περίπου από το 50.000 έως το 36.000 π.Χ., υπερβαίνοντας το γήινο θάνατο. Η μεγάλη του σοφία και η φήμη απλώθηκε πέρα από την αφρικανική ήπειρο, στη Νότια και Κεντρική Αμερική. Όταν έφτασε η εποχή να αφήσει την Αίγυπτο, ανέγειρε τη Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας (λανθασμένα αποδιδόμενη στον Χέοπα) πάνω από την είσοδο των Μεγάλων Αιθουσών του Αμένθη. [Οι ιστορικοί λένε]

Τοποθέτησε εκεί τα αρχεία του και όρισε φύλακες των μυστικών υψηλά εξελιγμένα άτομα της φυλής του. Οι απόγονοι των φυλάκων έγιναν ιερείς της πυραμίδας, ενώ ο Θωθ θεοποιήθηκε από εκείνους που έζησαν τις σκοτεινές εποχές μετά το πέρασμά του. Λέγεται πως στην τελευταία του ενσάρκωση έγινε γνωστός ως Ερμής ο Τρισμέγιστος (ο γνωστότερος θεός σε όλες τις ανεπτυγμένες κοινωνίες της αρχαιότητας), οπότε και χάραξε τα 12 κείμενα που γνωρίζουμε ως Σμαράγδινους Πίνακες, μία μεταγενέστερη αλλά μικρότερη έκθεση των αρχαίων μυστηρίων που φυλάσσονταν αρχικά από τους ιερείς της Μεγάλης Πυραμίδας.

οι 12 σμαραγδένιοι πίνακες, οι σμαραγδένιοι πίνακες του Θωθ, Ερμής Τρισμέγιστος, smaragdine-tables2

Χαρακτηριστικά τα λόγια του 4ου και του 8ου πίνακα, οδηγούν τον αναγνώστη του σήμερα να αντιληφθεί ότι η συμβατική ιστορία που μας διηγούνται οι ιστοριογράφοι είναι η ήσυχη επιφάνεια μιας λίμνης γεμάτης θησαυρούς εξωγήινων αποικιστών. Παρακάτω σας παραθέτω κάποια αποσπάσματα για να κατανοήσετε τι εννοώ και τι μας αποκρύπτουν:

«Σε σένα, ω άνθρωπε, προσφέρω τη γνώση μου. Σε σένα προσφέρω το Φως. Άκουσε τώρα και λάβε τη σοφία μου, που έχει έλθει από τα πεδία του διαστήματος, του πάνω και πέρα.

Δε μοιάζω με τον άνθρωπο, γιατί έχω ελευθερωθεί από τις διαστάσεις και από τα πεδία. Στο καθένα παίρνω νέο σώμα. Στο καθένα αλλάζω τη μορφή μου. Τώρα γνωρίζω ότι η μορφή δεν είναι παρά το άμορφο. … Πολύ πριν υπάρξει η Ατλαντίδα, υπήρχαν άνθρωποι που ερευνούσαν στο σκοτάδι, χρησιμοποιώντας τη σκοτεινή μαγεία, καλώντας όντα από το μεγάλο βυθό που υπάρχει κάτω από μας. Τούτα τα όντα ήλθαν σε αυτόν τον κύκλο. Ήταν άμορφα, από μια άλλη δόνηση, και αόρατα στα παιδιά των ανθρώπων της γης. Μόνο με το αίμα μπορούσαν να ζήσουν σε αυτό τον κόσμο.

Σε παρελθούσες εποχές είχαν υποταχθεί από τους Δασκάλους και οδηγηθεί κάτω στο μέρος από το οποίο είχαν έλθει. Ωστόσο μερικά παρέμειναν, κρυμμένα σε τόπους και πεδία άγνωστα στον άνθρωπο. Ζούσαν στην Ατλαντίδα σαν σκιές αλλά μερικές φορές εμφανίζονταν ανάμεσα στους ανθρώπους. Αυτό γινόταν κυρίως όταν τους προσφερόταν αίμα. Κινούνταν λοιπόν ανάμεσά μας με ανθρώπινη μορφή αλλά ήταν άνθρωποι μόνο στην όψη. Όταν διαλυόταν η ψευδαίσθηση που δημιουργούσαν, έβλεπε κανείς ότι είχαν κεφάλι φιδιού. Ωστόσο εμφανίζονταν στον άνθρωπο σαν άνθρωποι. Σιγά σιγά εισχωρούσαν στα Συμβούλια λαμβάνοντας ανθρώπινες μορφές.

Με τις τέχνες τους σκότωναν τους αρχηγούς των βασιλείων. Έπαιρναν τη μορφή τους και κυριαρχούσαν στους ανθρώπους. … Ωστόσο, γνώριζε ότι και οι Δάσκαλοι ήταν ισχυροί στη μαγεία. Μπορούσαν να ανασηκώσουν το Πέπλο από το πρόσωπο του φιδιού και να το στείλουν πίσω στον τόπο του. Ανασήκωσαν γρήγορα το Πέπλο από το φίδι και το εκδίωξαν από τον τόπο των ανθρώπων.»

Πως όμως οι Σμαράγδινοι Πίνακες και τα μυστικά τους διασώθηκαν έως σήμερα;

Γύρω στο 1300 π.Χ., στην Αίγυπτο, οι αρχαίοι Κεμ βρίσκονταν σε αναταραχή και πολλές αντιπροσωπείες ιερέων στάλθηκαν σε άλλα μέρη του κόσμου. Μεταξύ αυτών ήταν και κάποιοι από τους Ιερείς των Πυραμίδων που μετέφεραν μαζί τους Σμαράγδινους Πίνακες ως τάλισμαν με τα οποία μπορούσαν να εξασκήσουν εξουσία επί των λιγότερο ανεπτυγμένων ιερέων των φυλών που προέρχονταν από άλλες αποικίες των Ατλάντων. Η συγκεκριμένη ομάδα ιερέων που έφεραν τους Πίνακες, μετανάστευσαν στην Νότια Αμερική όπου βρήκαν μία ακμάζουσα φυλή, τους Μάγια, που ενθυμούνταν πολλά από την Αρχαία Σοφία. Οι ιερείς εγκαταστάθηκαν μεταξύ τους.

Κατά τον δέκατο αιώνα οι Μάγια είχαν εγκατασταθεί ολοκληρωτικά στο Γιουκατάν και οι Πίνακες είχαν τοποθετηθεί κάτω από τον βωμό των μεγάλων ναών του Θεού Ηλίου. Έπειτα από την κατάκτηση των Μάγια από τους Ισπανούς οι πόλεις εγκαταλείφθηκαν και οι θησαυροί των ναών λησμονήθηκαν.

Από τότε ελάχιστοι μελετητές του 16ου και του 17ου αιώνα ασχολήθηκαν με το θέμα (Johannes Trithemius 1506, Chrysogonus Polydorus 1541, Heinrich Khunrath 1606, Zetzner’s heirs 1661, Isaac Newton 17ος αιώνας μ.Χ.) και λίγα μεταφρασμένα χειρόγραφα, σχέδια και αναπαραστάσεις σώζονται, και ειδικά για ένα περιπλανώμενο Πίνακα στην Ευρώπη.

ερμής τρισμέγιστος, 12 σμαραγδένιοι πίνακες, last-century-books-of-smaragdine-tables

Επίσης, ένα ιστορικό γεγονός που αποφεύγουν να παρουσιάζουν οι ιστορικοί ήταν και οι αποσπασματικές μεταφράσεις του Μακεδόνα Ιωάννη Στοβαίου, τον 5ο αιώνα μ.Χ.. Ο Στοβαίος εργάστηκε πάρα πολύ με έναν Σμαραγδένιο Πίνακα του Τρισμέγιστου, μεταφράσεις που βρίσκουμε σε αποσπάσματα του τετράτομου βιβλίου του που είχε τον τίτλο «Ανθολογία», και που άφησε στο γιο του Σεπτίμιο. Εκεί βρίσκονται 17 κεφάλαια, τέσσερις διάλογοι και είκοσι δύο διδαχές που πραγματεύονται την αρχαία σοφία που εξιστορούταν στον Πίνακα.

«Το προϋπάρχον ον υπερέχει από όλα τα όντα του σύμπαντος. Είναι το πρωταρχικό ον, χάρη στο οποίον η ουσιότητα η καθολική λεγόμενη νοείται ως κοινό κτήμα των όντως όντων και των όντων που νοούντε καθ’ εαυτόν. Τα ενάντια ως προς αυτά όντα που υπάρχουν και αυτά καθ’ εαυτά, είναι η φύση που είναι ουσία αισθητή και που περιέχει στο είναι της όλα τα αισθήματα. Ανάμεσα στα αισθήματα βρίσκονται οι νοηματικοί και οι αισθητοί θεοί, οι μεν μετέχοντες των νοητών όντων οι δε των δοξαστών που επικοινωνούν με τους νοηματικούς θεούς.» (Στοβαίος 1, 41, 11).

Αρχές του 19ου αιώνα, ο συγγραφεύς του βιβλίου “Οι σμαράγδινοι πίνακες του Θωθ” A. S. Raleigh, ο οποίος συνδέεται με την Μεγάλη Λευκή Στοά, καθοδηγήθηκε να βρει και να επιστρέψει στην Μεγάλη Πυραμίδα τους Αρχαίους Πίνακες. Πριν επιστραφούν, δόθηκε η άδεια να μεταφραστούν και να διατηρηθεί ένα αντίγραφο της σοφίας που είχε χαραχθεί επάνω τους. Αυτό έγινε το 1925 και μόλις το 2000 δόθηκε η άδεια να εκδοθεί σε βιβλίο ένα μέρος αυτών.

οι σμαραγδένιοι πίνακες του Θωθ, Ερμής τρισμέγιστος, οι 12 σμαραγδένιοι πίνακες, thoths-smaragdine-tables3

Σύμφωνα με τον Raleigh οι λεγόμενοι Σμαράγδινοι Πίνακες δεν ήταν στην πραγματικότητα σμαράγδινοι αλλά κατασκευασμένοι από μία ουσία άγνωστη στον άνθρωπο. Είναι άφθαρτοι και ανθίστανται σε όλα τα στοιχεία και όλες τις ουσίες. Η ατομική και μοριακή δομή τους είναι σταθερή και δεν επιδέχεται καμιά μεταβολή. Έτσι παραβιάζουν τον υλικό νόμο του ιονισμού. Οι Πίνακες είναι δεμένοι μαζί με κρίκους από ένα κράμα βαμμένο χρυσό που αναρτώνται από μία ράβδο του ιδίου υλικού. Η σοφία που περιέχουν είναι το θεμέλιο των αρχαίων μυστηρίων στην αρχαία γλώσσα της Ατλαντίδος.

Θα πρέπει εδώ να επισημάνω, ότι αν και οι αυθεντικοί πίνακες δεν έχουν θεαθεί δημόσια, οι μεταφράσεις του Dr. Releigh δεν σημαίνει πως είναι αναληθείς, διότι και άλλοι ερευνητές της εποχής του, όπως, η Έλενα Μλαβάτσκυ και ο Συρέ, παρουσίαζαν παρόμοιες αναφορές, σπρώχνοντας κι αυτοί την ιστορικότητά τους 40.000 χρόνια πίσω. (Ολοκλήρωση έρευνας: Harris Koutsiaftis ©2016.)

σμαραγδένιοι πίνακες του Θωθ, 12 σμαραγδένιοι πίνακες, ερμής τρισμέγιστος, houghton_typ_620-09-482_heinrich_khunrath_amphitheatrvm_sapientiae_aeternae

12 σμαραγδένιοι πίνακες του Θωθ, σμαραγδένιοι πίνακες Ερμής τρισμέγιστος, smaragdine-table4

 ufotruth

Σχετικά Άρθρα

Η σχέση του νέου αναγνώστη με το βιβλίο

Η παρανόηση της συμβολικής ιστορίας στο Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη

Περί Αγγέλων – Ποιον θεό υπηρετούν;

Έχουν τα ζώα ψυχή; Τι συμβαίνει με τον θάνατό τους;

Αληθής και επίπλαστη πνευματικότητα

Ενεργειακή και Πνευματική Ενοποίηση

ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΚΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ

ΚΑΥΣΗ Ή ΤΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ?

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ ΣΤΗ ΓΕΝΕΣΗ

ΠΕΡΙ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ

ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ, ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ

ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ: ΜΥΘΟΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΚΟΣΜΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ? ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?

ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑΡΕΤΗ ΖΩΗ;

ΑΓΑΠΗ: ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ή ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ?

Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΟΙΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;

5Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΡΠΑΓΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ: ΠΕΡΙ ΚΡΙΣΕΩΣ

Ερμής Τρισμέγιστος: Οι 12 σμαραγδένιοι πίνακες